ÎNTREBĂRI FRECVENTE WIFI

Ce tip de încălzitor ar trebui să alegi?

MILL WIFI – ÎNTREBĂRI FRECVENTE
ÎNTREBĂRI DESPRE ÎNCĂLZITOARELE MILL WIFI

Încălzitoarele de generația 2 au fost introduse în sezonul 2019, încălzitoarele de generația 3 sunt introduse în iarna anului 2021 și toate au WIFI3 în codul produsului

Din sezonul 21/22 toate Millheaters produse sunt încălzitoare de generația 3. Designul rămâne același, dar PCB (Placa de circuit imprimat) a fost actualizat, permițând noi funcționalități pentru încălzitoarele WiFi.

Pentru panourile de încălzire există software și hardware nou cu următoarele caracteristici noi:

    • Conexiunea super ușoară cu Bluetooth îi permite să se conecteze automat la rețeaua dvs. Wi-Fi, indiferent de tipul de router pe care îl aveți.
    • Primul și singurul încălzitor cu un termostat PID (Proportional Integral Derivative). Cand se atinge temperatura dorita, aragazul va mentine aceasta temperatura prin reducerea nivelului de putere. Aceasta înseamnă o încălzire mai stabilă, cu mai puține fluctuații de temperatură.
    • Încălzire predictivă – Panoul de încălzire încălzește camera astfel încât temperatura dorită să fie atinsă la un moment dat. Panoul de încălzire are un algoritm avansat care îi permite să învețe cât de repede/încet crește/scădea temperatura din cameră. În acest fel, știe când să înceapă încălzirea pentru a ajunge la temperatura dorită la ora pe care ați programat-o în aplicație.
    • Blocare de siguranță pentru copii – poate fi activată în aplicație sau pe încălzitor
    • Blocare comercială pentru proprietari – poate fi activată în aplicație sau pe încălzitor
    • Funcția de deschidere a ferestrei care oprește automat încălzitorul atunci când o fereastră este deschisă – poate fi activată în aplicație sau pe încălzitor
    • Actualizări OTA (Over the Air) care permit adăugarea de noi funcții interesante la software
    • Panou de control cu ​​ecran tactil
    • Local Res API – controlați încălzitoarele cu propria soluție de casă inteligentă
    • Posibilitatea de a lăsa Mill Sense Air să depășească senzorul de temperatură al încălzitorului – permițând un control mai precis al temperaturii

Pentru încălzitoarele portabile, cum ar fi radiatoarele cu convecție și ulei, generația 3 oferă:

  • Conexiunea super ușoară cu Bluetooth îi permite să se conecteze automat la rețeaua dvs. Wi-Fi, indiferent de tipul de router pe care îl aveți.
  • Conexiunea super ușoară cu Bluetooth îi permite să se conecteze automat la rețeaua dvs. Wi-Fi, indiferent de tipul de router pe care îl aveți.
  • Blocare de siguranță pentru copii – poate fi activată în aplicație sau pe încălzitor
  • Blocare comercială pentru proprietari – poate fi activată în aplicație sau pe încălzitor
  • Actualizări OTA (Over the Air) care permit adăugarea de noi funcții interesante la software
  • Local Res API – controlați încălzitoarele cu propria soluție de casă inteligentă
  • Posibilitatea de a lăsa Mill Sense Air să depășească senzorul de temperatură al încălzitorului – permițând un control mai precis al temperaturii
Toate încălzitoarele conțin numărul de serie și codul produsului: – Numărul de serie de generația 1 începe întotdeauna cu SKAG (nu este introdus în Benelux) – Numărul de serie de generația 2 începe întotdeauna cu SKAH și codul de produs se termină cu WIFI – Generația 3: codul de produs se termină cu WIFI3
Nu, încălzitoarele trebuie să fie conectate la cloudul Millheat pentru a vă urma setările din aplicația Millheat. De aceea, nu puteți conecta încălzitoarele la o rețea locală fără acces la internet
Da, la fel ca acasă. Singurul lucru de care aveți nevoie este Mill WiFi, router WiFi și acces la internet la locație. Nu aveți nevoie de un hub sau pentru a înlocui termostatele. Puteți comuta cu ușurință între diferitele locații de pe ecranul de start în aplicația Millheat. Urmați instrucțiunile din acest videoclip de mai jos pentru a comuta între case:

Da, încălzitorul este conectat la rețeaua locală WiFI din casa dvs. în orice moment. Puteți opera încălzitorul de oriunde în lume (dacă aveți WiFi sau 3G / 4G / 5G)

Toate setările sunt stocate în cloud-ul Millheat și, prin urmare, sunt sincronizate automat cu încălzirea atunci când puterea (și internetul) a revenit. Încălzitorul urmărește ultima temperatură înregistrată până când alimentarea (și internetul) revin.

Încălzitoarele nu pot urmări ceasul telefonului, deoarece acest lucru ar cauza probleme dacă călătoriți într-un alt fus orar. Pentru a preveni acest lucru, încălzitoarele urmăresc timpul din norul Millheat. Ora din aplicația Millheat poate diferi de ora de pe telefon.

Încălzitorul pierde conexiunea la internet la norul Millheat și nu puteți opera încălzitoarele cu aplicația. De asemenea, puteți vedea o lumină roșie pe lumina WiFi de pe panoul de control al aragazului. Încălzitorul nu primește actualizări de la aplicația Millheat și urmărește ultima temperatură înregistrată până când este din nou online. Încălzitorul se conectează automat la cloudul Millheat atunci când internetul este din nou activ NB! Amintiți-vă că puteți opera încălzitorul local/manual (când internetul nu este disponibil).

  • Apăsați o dată butonul WiFi de pe panoul de control al încălzitorului. Acest lucru vă permite să setați manual temperatura dorită (lampa WiFi de pe panoul de comandă al sobei clipește încet verde) cu butoanele + și –.
  • Apăsați mai mult butonul WiFi de pe panoul de control al sobei pentru a reconecta soba la norul Millheat (lumina WiFi de pe panoul de control afișează o lumină verde).
  1. Opriți încălzitorul (comutator ON / OFF din partea dreaptă a încălzitorului)
  2. Apăsați butonul de setări în timp ce porniți din nou încălzitorul (dacă aveți o versiune mai veche, butonul este marcat cu un F).
  3. Puteți elibera ambele butoane când resetați afișajul (luminile de pe afișaj clipesc).
  4. Încălzitorul pornește la temperatura standard de 22 de grade Celsius.

ÎNTREBĂRI DESPRE ROUTERELE WIFI

    • Asigurați-vă că WiFi distribuie semnal b / g / n. Majoritatea routerelor fac acest lucru automat și în acest caz nu trebuie să schimbați nimic. Puteți verifica starea b / g / n accesând routerul dvs. prin computer.
    • Unele routere au două rețele diferite. Asigurați-vă că sunteți conectat la rețeaua de 2,4 GHz.

NB! Este important să utilizați rețeaua de 2,4 GHz atunci când alegeți WiFi!

          1. Rețea Ghz (rețeaua la care TREBUIE să fiți conectat când instalați încălzitorul)
          2. Rețea de 5 Ghz (rețeaua la care NU ar trebui să fiți conectat când instalați încălzitorul)
          3. După instalare, telefonul dvs. mobil poate fi conectat la una dintre cele două rețele Ghz

Motivul pentru care am ales reteaua de 2,4 GHz pentru modulul WiFi este gama superioara din aceasta retea.

Setări: Dacă nu puteți conecta produsul nostru la rețeaua dvs. Wi-Fi, este posibil ca setările implicite ale routerului de internet pe banda Wi-Fi de 2,4 GHz să necesite unele ajustări. Produsele noastre sunt compatibile cu „toate” routerele, dar avem experiența că unora dintre routerele de pe piață nu le place IOT (lucruri care funcționează pe Wi-Fi, dar fără telefon, PC, tablete etc.). De aceea, uneori au nevoie de ajustări pentru ca totul să funcționeze. Produsele din generația 2 necesită următoarele setări pe rețeaua WiFi de 2,4 GHz:

      • 2,4 Ghz
      • 802.11b/g/n
      • Parola WPA2 (criptare AES)
      • Canalul 10 (sau mai mic)
      • lățime de bandă de 40 MHz
      • DHCP trebuie să fie activat

ASUS – Router Ubiquiti:
În plus, acesta trebuie ajustat dacă aveți un router ASUS sau Ubiquiti: Accesați: Meniul wireless >> fila Profesional >> Airtime Fairness. Dezactivează această setare. Odată ce aceste setări au fost setate, puteți reseta produsul și vă puteți reconecta. (Resetarea se face ținând apăsat butonul Wi-Fi al produsului timp de 5 secunde)

Dacă utilizați un firewall în rețea:
De asemenea, asigurați-vă că aveți următoarele porturi deschise în firewall-ul routerului: TCP / IP:

  • 5000 (gateway http, aplicație cu platformă)
      • 443.9005 (https gateway, aplicație cu platformă)
      • 9100 (conectați echilibrul de încărcare a dispozitivului la cloud)
      • 8000.9000.9004 (dispozitivul se conectează la cloud)
      • 9001 (pus de date dispozitiv, cmd control dispozitiv, aplicație cu platformă)
      • 80 (toate serviciile terților)

UDP:

  1. 6689 (unidifuzare în intranet, apariție în cloud prin router)
  2. 7689, 8689 (utilizați în intranet, aplicația întâlnită prin router)

Dacă nu puteți conecta încălzitorul Mill la rețeaua dvs. WiFi sau pierdeți conexiunea, rețeaua este instabilă, atunci este probabil ca setarea implicită a routerului pe banda WiFi de 2,4 Ghz să necesite unele ajustări.

Înainte de a încerca să vă conectați dispozitivul Mill la aplicație, faceți următoarele:

  • Reporniți telefonul pentru a vă asigura că niciun serviciu nu este înghețat pe telefon
  • Reporniți routerul Wifi
  • Asigurați-vă că telefonul este conectat la rețeaua WiFi de 2,4 Ghz. Odată ce încălzitorul este conectat, puteți utiliza din nou 5Ghz
  • Asigurați-vă că VPN nu este activat pe telefon sau pe router, deoarece VPN va împiedica aplicația să se conecteze la serverele noastre.
  • Asigurați-vă că nu aveți un program antivirus cu un firewall activ pe telefon. Firewall-ul poate bloca conectarea aplicației la serverul nostru.
  • Asigurați-vă că încălzitorul are o bună acoperire WiFi.Dacă toate sugestiile de mai sus au fost implementate și tot nu vă puteți conecta, este posibil ca routerul WiFi să fie necesar să fie ajustat. Aceste ajustări sunt doar temporare și le puteți schimba din nou imediat ce încălzitorul este conectat.
    Vă rugăm să efectuați următoarele modificări:

      • Opriți frecvența de 5 Ghz
      • Schimbați modelul wifi de 2.4 Ghz de la AUTO / 802.11b / g / n la 802.11 G. Este posibil ca unele routere să nu aibă opțiunea 802.11G, încercați 802.11 G / N. Există și routere care folosesc alți parametri, le numesc „Moduri” . Dacă aveți un astfel de router, treceți de la Modul 1 la Modul 3. Dacă încălzitorul este conectat, vă recomandăm să îl lăsați în Modul 2.

    Întrebare: Am un router mesh în care nu pot face modificarea sugerată. Ce pot face?
    Pentru a conecta / configura dispozitivul, trebuie să rămâneți în rețeaua de 2,4 Ghz. Pe unele routere mesh, difuzează atât 2,4 GHz, cât și 5 GHz pe același nume de rețea. Telefonul va selecta banda în funcție de puterea semnalului. O modalitate de a ocoli acest lucru este să plasați dispozitivul și smartphone-ul la o distanță bună de cel mai apropiat nod de plasă. Distanța face semnalul de 5 Ghz slab și telefonul va selecta automat 2,4 GHz. Odată ce dispozitivul este conectat, îl puteți muta în orice locație doriți.

    Întrebare: Cum mă conectez la routerul meu?
    Consultați acest link pentru un videoclip despre cum să vă conectați la un router WiFi: https://www.youtube.com/watch?v=IMfSDD_ARiw

    Întrebare: Nu mă pot conecta la routerul meu.
    Vă sfătuim să vă contractați furnizorul de internet. Ele vă pot ajuta să faceți aceste ajustări conform instrucțiunilor noastre. Dacă nu vă pot ajuta, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail cu marca și modelul routerului dvs. De asemenea, scrieți în e-mail ce ați încercat până acum și cât de departe ați ajuns în procesul de conectare. Cu cât ne oferiți mai multe informații, cu atât mai repede vă putem oferi soluția potrivită.

Nu neaparat. Atâta timp cât routerul WiFi are suficientă capacitate pentru numărul de dispozitive active și distribuie semnalul b/g, aceasta nu ar trebui să fie o problemă.

Asigurați-vă că aveți suficient semnal WiFi atunci când intenționați să montați încălzitorul. Amintiți-vă că intervalul de semnal WiFi de pe încălzire este mai mic decât ceea ce experimentați cu, de exemplu, telefoanele mobile. Asigurați-vă că încălzirea, telefonul și routerul WiFi sunt apropiate în timpul instalării. Diferitele materiale de construcție vor influența raza de acțiune a routerului WiFi. Raza de acțiune a semnalului WiFi este influențată în principal de tipul de material cu care este construită casa (beton, lemn, etc.) Dacă întâmpinați un semnal WiFi slab, vă recomandăm să măriți semnalul folosind un amplificator de gamă WiFi (repetor/extensor). ) pentru a se asigura că încălzitoarele au un semnal stabil.

Nu, dar verificați dacă routerul dvs. WiFi transmite un semnal de 2,4 GHz și dacă aveți capacitate disponibilă pentru dispozitivele dvs. de pe router.

ÎNTREBĂRI DESPRE APLICAȚIA MILLHEAT

Un dispozitiv independent este un încălzitor care nu este conectat la o cameră în aplicația Millheat. Dispozitivele independente nu vor urma un program dacă acesta nu este conectat la o cameră. În loc să urmeze un program, acesta poate fi acționat printr-o funcție de cronometru care face posibilă pornirea și oprirea încălzirii. Toate tipurile de încălzitoare WiFi pot fi utilizate ca dispozitive independente, dar încălzitorul trebuie să fie din generația 2. Urmați instrucțiunile din videoclipul de mai jos pentru a atribui un dispozitiv independent unei camere:

Până acum, nu există niciunul, dar lucrăm cu IFTTT pentru a face acest lucru posibil.

Este posibil să schimbați adresa de e-mail pe care se află contul dvs. de utilizator prin câțiva pași simpli în aplicația Millheat:

  1. Accesați ecranul de start:
  2. Accesați setări selectând simbolul cu trei linii
  3. Selectați „Informații personale”
  4. Selectați „Schimbați adresa de e-mail”
  5. Introduceți noua adresă de e-mail și selectați „Obțineți PIN”
  6. Introdu codul PIN în căsuța de e-mail și introduce-l

apăsați OK

  1. Accesați ecranul de start:
  2. Accesați setări selectând simbolul cu trei linii
  3. Selectați „Informații personale”
  4. Selectați „Schimbați adresa de e-mail”

Da Puteți comuta cu ușurință între locațiile dvs. în partea de sus a ecranului de pornire în aplicația Millheat (vezi mai jos)

Eliminați un utilizator din casă:

  1. Pe ecranul de start, selectați pictograma setări cu trei linii în colțul din stânga sus.
  2. Selectați „Utilizatori” în meniul „Setări”.
  3. Selectați casa pe care doriți să o editați
  4. Selectați „Eliminați partajarea” de la persoana căreia nu mai doriți să îi acordați acces la casă.

Da, dar numai dacă le oferiți acces pentru a vă controla încălzirea prin aplicația Millheat. Selectați „Partajați casele” și introduceți adresa de e-mail a persoanei căreia doriți să acordați acces (notă: persoana trebuie mai întâi să se înregistreze ca utilizator în aplicația Millheat cu adresa de e-mail la care trimiteți o invitație) . Notă: partajați o singură locație per invitație. Dacă doriți să partajați mai multe locuințe/locații, trebuie să repetați procesul de partajare pentru fiecare casă. NB! Cei cu care vă împărțiți casa vă pot aranja toate încălzitoarele din casa pe care o împărțiți. Ei pot controla casa în același mod în care poți tu. Eliminați un utilizator de acasă:

  1. Pe ecranul de start, selectați pictograma setări cu trei linii în colțul din stânga sus.
  2. Selectați „Utilizatori” în meniul „Setări”.
  3. Selectați casa pe care doriți să o editați
  4. Selectați „Eliminați partajarea” de la persoana la care nu mai aveți acces la casă
Verificați dacă e-mailul cu codul PIN nu se află în folderul de spam al e-mailului dvs. Vă rugăm să rețineți că trebuie doar să introduceți adresa de e-mail înainte de a selecta „Obține PIN”. Parola pe care ați ales-o este introdusă dacă ați primit codul PIN prin e-mail.

Selectați „Înregistrare” în partea de jos a ecranului de conectare și urmați instrucțiunile de mai jos:

  1. Introduceți adresa dvs. de email
  2. Selectați „Obțineți PIN”
  3. Includeți codul PIN în căsuța dvs. de e-mail și introduceți-l
  4. Adăugați parola de conectare selectată pentru aplicația Millheat
  5. Selectați „Următorul”
  6. Adăugați numele dvs. și încheiați înregistrarea
Puteți descărca gratuit aplicația Millheat din App Store (pentru dispozitive Apple) și Google Play (pentru dispozitive Android). Căutați: Millheat Cerințe de sistem: iOS: versiunea 8.0 sau mai nouă (notă: aveți nevoie de iPhone 5S sau mai nou pentru a utiliza aplicația Millheat) Android: versiunea 4.2 sau mai nouă
Această problemă este cel mai probabil legată de faptul că rețeaua Wi-Fi la care ești conectat are un firewall foarte strict care împiedică aplicația să comunice cu serverul. Aceasta este o problemă comună atunci când sunteți la serviciu, de exemplu, unde firewall-urile sunt de obicei foarte stricte. Asigurați-vă că rețeaua Wi-Fi are următoarele porturi deschise în firewall, apoi totul va funcționa din nou normal: TCP / IP 5000 (gateway http, aplicație cu platformă) 443.9005 (gateway https, aplicație cu platformă) 9100 (echilibru de încărcare sau dispozitiv se conectează la cloud) 8000,9000,9004 (conectarea dispozitivului cu cloud) 9001 (pus de date dispozitiv, cmd control dispozitiv, aplicație cu platformă) 80 (toate serviciile terților) UDP: 6689 (unicast în intranet, dispozitiv cu cloud prin router) 7689, 8689 (difuzare în intranet, aplicație cu dispozitiv prin router) Alternativ,vă puteți deconecta de la Wi-Fi și puteți utiliza numai datele mobile ale telefonului. Veți vedea că aplicația funcționează normal.

Pentru a utiliza aplicația Millheat, se aplică următoarele cerințe minime de sistem de operare: iOS: versiunea 8.0 sau mai nouă (rețineți că aveți nevoie de iPhone 5S sau mai nou pentru a utiliza aplicația Millheat. Aceasta este o cerință de la Apple și, din păcate, nu putem accepta modele mai vechi) Android : Versiunea 4.2 sau mai nouă

ÎNTREBĂRI DESPRE UTILIZAREA APLICAȚIEI MILLHEAT

Google Play afișează permisiunile de care are nevoie aplicația atunci când descărcați aplicația Millheat, dar poate oferi o vedere oarecum deformată a informațiilor care sunt de fapt utilizate, deoarece acestea au categorii destul de largi. Mai jos puteți vedea captura de ecran pe care o veți găsi când descărcați aplicația:

ce are de fapt acces aplicația Millheat? Fotografii / Media / Fișiere: Aplicația trebuie să aibă acces la fișierele de pe telefon, astfel încât aplicația să poată fi instalată pe dispozitivul dvs. Android. Nu există acces la fotografii/media. Informații despre conexiunea WiFi: aplicația are nevoie de această permisiune pentru a vă conecta dispozitivele Mill WiFi la ID-ul dispozitivului WiFi și informațiile despre apel:Google Play are nevoie de ID-ul dispozitivului pentru a descărca și instala aplicația. Nu există acces la informațiile despre apel.
Urmați instrucțiunile din videoclip despre cum să adăugați un nou încălzitor în aplicația Millheat:
Calibrarea vă permite să calibrați temperatura încălzitorului în funcție de temperatura reală din cameră, fără a fi prezent fizic. Aveți nevoie de un încălzitor Mill Generation 2 pentru funcția de calibrare.

Funcția de cronometru de pe dispozitivul independent poate fi comparată cu un cronometru normal de pe telefon. Pentru a seta temporizatorul pe un dispozitiv independent, procedați în felul următor:

  1. Alegeți de pe ce dispozitiv independent doriți să setați un temporizator în prezentarea generală a ecranului de pornire
  2. Selectați „Timer”
  3. Apăsați semnul „+” din colțul din dreapta sus
  4. Setați cronometrul:
    • Setați ora dorită și în ce zile lucrătoare doriți să o utilizați
    • Alegeți dacă temporizatorul trebuie să pornească sau să oprească încălzirea
  5. Alegeți un nume pentru cronometru
  6. Selectați „Salvare” când ați setat temporizatorul

Rețineți că trebuie să faceți două cronometre dacă doriți ca încălzirea să fie pornită automat la 14:00 și la 17:00.

Da, este posibil să schimbați camera sau să o faceți independentă de o cameră (doar pentru încălzirea generației 2). Schimbați camera la care este conectată încălzirea: efectuați următorii pași din ecranul de start:

    1. Alegeți camera la care încălzitorul este conectat în prezent
    2. Selectați „Lista de dispozitive” în partea de jos a ecranului „Camere”.
    3. Selectați încălzitorul pe care doriți să îl schimbați într-o altă cameră
    4. Selectează “…”

simbol

  1. Selectați „Schimbați camera”
  2. Alegeți camera pe care doriți să o schimbați sau creați o cameră nouă selectând semnul „+” din colțul din dreapta sus

Urmați instrucțiunile din videoclipul de mai jos pentru a schimba camera la care este conectată un încălzitor:

Asigurați încălzirea independentă (dispozitiv independent): Pentru încălzitoarele de generația 2 este, de asemenea, posibilă deconectarea conexiunii la o cameră și încălzirea independentă (nu urmează niciun program).

  1. Alegeți camera la care încălzitorul este conectat în prezent
  2. Selectați „Lista de dispozitive” în partea de jos a ecranului „Camere”.
  3. Selectați încălzitorul pe care doriți să îl schimbați într-o altă cameră
  4. Selectează “…”

simbol

  1. Selectați „Anulați atribuirea camerei”
  2. Selectați „OK”
  3. Încălzitorul este afișat în prezentarea generală „Dispozitiv independent” de pe ecranul de start.

Da, poti. Efectuați următorii pași din ecranul de start:

  1. Alegeți o cameră la întâmplare
  2. Selectați „Lista de dispozitive” în partea de jos a ecranului
  3. Selectați un încălzitor din listă
  4. Selectați simbolul cu trei puncte
  5. Selectați „Schimbați camera”
  6. Selectați simbolul „+” din colțul din dreapta sus
  7. Scrieți numele dorit pentru noua cameră și selectați „Creare Room”
  8. Mutați încălzitorul înapoi în camera veche repetând pașii 1-5, apoi selectați camera în care a fost inițial încălzitorul.
Da, cu încălzitoarele de generația 2 este posibilă oprirea încălzitorului prin aplicația Millheat. Pe ecranul de încălzire din Millheat, veți vedea un buton OFF centrat în partea de sus a ecranului. Apăsați butonul OFF și încălzitorul se va opri (notă: trebuie să activați „dispozitivul de control individual” pentru a utiliza această funcție).

Nu. Încălzitorul rămâne pornit și poate primi instrucțiuni. Afișajul arată „SAU” și încălzitorul nu va genera căldură, indiferent de cât de frig devine în cameră. Acest model oprit/mod oprit este disponibil numai pentru încălzitoarele de generația 2.

Este posibil să împărțiți doar părți din casa dvs. (dacă nu doriți să împărțiți toate camerele). Puteți împărți casa sau o cameră urmând acești pași:

  1. În ecranul de start, selectați simbolul cu trei puncte din colțul din dreapta sus
  2. Selectați „Partajați casele”
  3. Selectați „Ok”
  4. Introdu adresa de e-mail a persoanei cu care vrei să-ți împarți casa sau camera
  5. Selectați „Partajați casa” sau „Partajați camere individuale”

Puteți elimina oricând utilizatorii selectând „Setări” și „Utilizatori”. Vă rugăm să rețineți că partajarea nu este actualizată, așa că dacă sunt adăugate noi dispozitive Mill WiFi, trebuie să ștergeți partajarea și să redistribuiți casa, astfel încât utilizatorii cu care împărțiți casa să aibă o casă actualizată Urmați instrucțiunile din videoclipul de mai jos pentru a partaja camere individuale:

Da, poti. Pe ecranul de start puteți vedea temperatura înregistrată a camerelor. Dacă la cameră sunt conectate mai multe încălzitoare, este afișată temperatura medie.

Este posibil să calibrați încălzitorul dacă temperatura se abate de la temperatura reală din cameră.

Incalzitorul dumneavoastră va urma „Programul standard” ca standard. Nu este posibil să editați sau să ștergeți acest program.

 

Vă puteți crea propriile programe care se potrivesc mai bine cu programul dvs. săptămânal. Pentru a schimba programul camerelor individuale, selectați „Program implicit” (vezi figura din dreapta). Apare o listă pop-up. Glisați la stânga sau la dreapta pentru a accesa programul pe care doriți să îl utilizați pentru diferitele camere. Confirmați selectând numele programului.

Dacă nu vedeți o temperatură în aplicație, înseamnă că conexiunea s-a pierdut. Două sfaturi: 1) Opriți încălzitorul, așteptați 10 secunde și apoi porniți-l. Ar trebui să se reconecteze. Asta presupunând că nu v-ați schimbat numele sau parola rețelei WiFi, în acest caz trebuie să resetați încălzitorul și să adăugați încălzitorul din nou la aplicație. 2) Pentru a preveni pierderea conexiunii încălzitorului în viitor, vă recomandăm să vă conectați la router și să faceți următoarele modificări: – Canalul 1-10, nu utilizați AUTO – DHCP trebuie să fie activat (activat) – WMM și APSD sau alte moduri de economisire a energiei sau de prioritizare a traficului din router trebuie să fie dezactivate (acest lucru va menține încălzitorul conectat)
În cele mai multe cazuri, ești în modul Normal, ceea ce înseamnă că încălzitoarele din casa ta urmează programele camerelor alocate.

Modul vacanță este o funcție care vă permite să setați cu ușurință toate încălzitoarele conectate la casa dvs. la o anumită temperatură pentru o anumită perioadă. Aceasta este o opțiune bună atunci când plecați în vacanță în loc să vă resetați programele. Modul vacanță poate fi folosit, de exemplu, și când părăsiți casa de vacanță la sfârșitul weekendului. Activați modul vacanță urmând următorii pași:

  1. Selectați pictograma setări de pe ecranul de start (trei linii în colțul din stânga sus).
  2. Selectați „modul vacanță”.
  3. Alegeți casa pentru care doriți să activați modul vacanță și selectați „următorul”.
  4. Setați data și ora pentru vacanță (început și sfârșit).
  5. Activați modul vacanță „.
  6. Setați temperatura dorită pentru toate încălzitoarele alocate casei dvs. în perioada sărbătorilor.

Puteți seta o perioadă de vacanță în viitor, dar nu poate fi înregistrată mai mult de o vacanță la un moment dat. Când modul vacanță este activ, ecranul de pornire vă va spune că casa dvs. este în modul vacanță.